Som alla andra gånger

Idag, som de senaste hoppträningar, så gick det hur bra som helst.
Vi övade på riktigt säva omhoppningssvängar och räknade en del galoppsprång för att kunna kontrollera Doris. Det vart en hel del vila för henne eftersom att jag bara hoppade några språng på varje övning då jag somsagt ska tävla imorgon, men för att hålla igång henne så att hon inte stog och sov så travade jag runt litegrann.
 
Hmm vad ska man säga? Jag är mer än nöjd med henne så är riktigt taggad inför imorgon! :)
 
Efter träningen så skrittade jag ut en sväng med Emma som har ponnyn Roland (har varit medryttare på honom) och så betade vi dem lite tillsammans. Sedan fixade jag henne: spolade benen, hovolja, borstade, packade osv. Så nu är vi redo!
 
Mamma filmade också, den kommer ut någon gång i helgen!
Snyggingen innan förra tävlingen!

Kommentarer

Kommentera

ditt namn ♥
kom ihåg mig? ♥

e-mail [publiceras inte] ♥

hemsida/bloggadress ♥

din kommentar ♥

Trackback
RSS 2.0