Moah heter jag!

Hej alla!
Jag heter Moah Svantemark och är 13 år, fyller 14 den 27 September. Jag har haft en hel del massa bloggar på olika portaler, bland annat nattstad, horseworld, myshowroom (som laggar asmycket), men mesta dels blogg.se.
 
På min fritid så är jag med kompisar, shoppar, och en massa andra saker som en vanligt tonåring gör helt enkelt. Men min allra största hobby är ridning, då jag har en egen ponny som jag delar med min syster. Doris heter hon men det kommer ett bättre inlägg om henne senare!
 
Så i den här bloggen kommer ni alltså mest få läsa om mig, mitt liv och min ponny som jag tränar och tävlar en del med.
 
Hoppas du fortsätter läsa! Btw, designen är tillfällig.
 

Kommentarer

Kommentera

ditt namn ♥
kom ihåg mig? ♥

e-mail [publiceras inte] ♥

hemsida/bloggadress ♥

din kommentar ♥

Trackback
RSS 2.0