Hoppträning kl 18.00

Yes, klockan 18.00 så är det hoppträning. Den sista innan sommaren tror jag? Hehe, har inte så stor koll. Dock vet jag en sak och det är att jag inte alls ska hoppa mycket idag. Någon kvart kanske (jag hoppar i grupp med andra privathästar i 1 timme) eftersom att jag ska tävla imorgon.
 
Så träning i någon kvart och sedan rider jag ut en sväng efter så att hon får ett varierande underlag. Det blir bra :)
Utvärdering kommer ikväll! Ska även försöka få mamma att filma lite.
 
Jag och Doris förra hoppträningen. Min prinsessa.♥
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh, vilken underbar blogg du har! Började precis följa den via bloglovin' big love till dig och din blogg!

Kram!

2013-06-05 @ 18:05:47
URL: http://MichelleGawronska.blogg.se

Kommentera

ditt namn ♥
kom ihåg mig? ♥

e-mail [publiceras inte] ♥

hemsida/bloggadress ♥

din kommentar ♥

Trackback
RSS 2.0