Godmorgon fredag!

Godmorgon godmorgon!
 
Förlåt för närsta ingen uppdatering igår, men det blir lätt så när man är på tävling och yada yada. Men det kommer ett inlägg om hur det gick + film senare.
Idag så ska jag in till Täby med mamma och Freja för att kolla på avslutningsklänning åt mig. Jag beställde en förut från halens.com men den såg inte alls ut som jag tänkt mig, så den skickade vi tillbaka. Nu börjar det bli lite brottom haha :)
Efter det ska jag hem och chilla och sedan troligtvis bada vid dommarudden.
 
Det är min dag typ! Sen måste jag även ta och lära mig L:C och L:B perfekt eftersom att jag ska tävla dressyr på söndag.. Har lite smått brottom angående det också.. Idag får jag ta tag i allt!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin blogg! ♥

Sv: Jag ska nog vara med en kompis, vad ska du själv hitta på? :)

2013-06-07 @ 11:38:44
URL: http://ebbaaslife.blogg.se/

Kommentera

ditt namn ♥
kom ihåg mig? ♥

e-mail [publiceras inte] ♥

hemsida/bloggadress ♥

din kommentar ♥

Trackback
RSS 2.0